DIGITAL - FORMATS AS THE WAY TO PROMOTE CAR BRANDS IN THE PANDEMIC PERIOD Article Medvedev N.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 79-82
MODERN TOOLS FOR PROMOTING WEDDING AGENCIES IN THE RUSSIAN MARKET Article Mishina M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 82-86
FEATURES OF APPLICATION OF PR TOOLS IN B2B COMMUNICATIONS Article Panfilova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 86-91
EFFICIENCY OF USING STREAMING SERVICES IN ADVERTISING AND PR Article Arzhanova K.A., Polishchuk A.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 91-93
VIRAL MARKETING: MODERN WAYS OF BRAND PROMOTION Article Potapkina M.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 94-100
THE ROLE OF INVESTOR RELATIONS IN THE DEVELOPMENT OF THE INVESTMENT CULTURE OF RUSSIAN RETAIL INVESTORS Article Repina T.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 103-109
WOMEN AND THE PANDEMIC: WHAT SHOULD BRANDS DO? Article Reshetnikova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 109-113
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНОЛОГИИ PRODUCT PLACEMENT Article Рябуха С.Д. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 114-116
THE APPEAL OF THE PHENOMENON OF “NOSTALGIA” IN THE PROMOTION OF GOODS AND SERVICES Article Khovanova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 117-121
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: OVERVIEW OF ENVIRONMENTAL TRENDS AND CHALLENGES Article Chernova P.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 121-123
FEATURES OF THE USAGE OF POLITICAL PR MODERN METHODS IN DONALD TRUMP'S PRESIDENTIAL ELECTION CAMPAIGNS Article Shiyan M.E. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 130-135
MODERN PR-TECHNOLOGIES FOR PROMOTING ARTISTS OF THE MUSIC INDUSTRY ON THE EXAMPLE OF THE BTS GROUP Article Shkirya A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 135-138
THE TOPIC OF ECOLOGY IN THE PROMOTION OF DENIM CLOTHING MANUFACTURING (ON THE LEVI'S EXAMPLE) Article Elben E.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 138-142
FEATURES OF THE TARGET AUDIENCE OF THE TOY MARKET Article Aleshina I.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 145-147
INFLIUENCER MARKETING AS ONE OF THE METHODS OF BRANDS PROMOTION Article Arzhanova K.A., Voronina L.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 148-152
GAME INTERNET MARKETING Article Balashova V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 152-157
THE CLASSIFICATION OF DIGITAL-COLLABORATIONS: THE ESSENCE AND FEATURES Article Bakhanova T.N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 157-160
ROLE OF MODERN MARKETING TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF INTERNATIONAL RELATIONS - RUSSIA-CHINA Article Wang Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 160-164
INFLUENCE OF THE PANDEMIC ON MARKETING COMMUNICATIONS OF PHARMACEUTICAL COMPANIES Article Vaya V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 164-167
THE REASONS OF AGIOTAGE OF CLUBHOUSE AND IF THERE ANY BENEFITS FOR BRANDS Article Vinokurov A.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 167-172
MEDIA REPUTATION OF RUSSIAN UNIVERSITIES Article Glagoleva A.V., Zemskaya Y.N., Kuznetsova E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 173-178
TRANSFORMATION OF MARKETING COMMUNICATIONS IN THE COFFEE INDUSTRY ON THE EXAMPLE OF STARBUCKS Article Zavizina M.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 178-181
BRIEFS AS ELEMENTS OF AN ADVERTISING CAMPAIGN Article Zakriev A.B. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 182-185
REASONS FOR REBRANDING AND ITS TRENDS IN THE TWENTY-FIRST CENTURY Article Zancheva A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 186-188
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ON THE FORMATION OF CHILDREN'S WORLDVIEWS Article Zakharova A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 189-192
ROLE OF SOCIAL OUTDOOR ADVERTISING IN SAFE ROAD BEHAVIOR SYSTEM Article Zayats I.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 193-196
OPPORTUNITIES AND PROSPECTS OF SPORTS SPONSORSHIP FOR BRAND COMMUNICATION WITH THE AUDIENCE Article Ivanova M.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 196-199
FEATURES OF ESOTERIC PRODUCTS PROMOTION Article Nadtochiy K.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 199-202
THE CRISIS IN THE AVIATION INDUSTRY: HOW COMPANIES ARE COPING WITH THE PANDEMIC AND BUILDING CONSUMER LOYALTY Article Nikitina I.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 202-205
PROMOTION CHALLENGES SPECIFIC TO THE RETAIL SECTOR Article Ryabov G.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 205-208
NON-STANDARD GENDER IMAGES IN MODERN ADVERTISING Article Semivrazheskaya V.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 209-211
PLAGIARISM IN LOGO DESIGN: THE LINE BETWEEN WHAT YOU CAN AND CANNOT DO Article Stupin S.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 211-214
DIGITALIZATION OF OPERA ART: CURRENT TRENDS Article Tsagareyshvili S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 218-223
SOCIAL ADVERTISING AGAINST DOMESTIC VIOLENCE Article Shiryaeva S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 224-226
EXPERIENCE IN PROMOTING COSMETIC BRANDS IN THE RUSSIAN-SPEAKING YOUTUBE SEGMENT Article Anisimova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 229-232
DIGITAL PROMOTION STRATEGY OF DOCUMENTARY FILM: RUSSIAN EXPERIENCE Article Babinskiy D.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 232-235
GENERATION Z MARKETING: RUSSIAN EXPERIENCE Article Baranova D.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 235-238
VISUAL PHOTO SEARCH ON GOOGLE, OPPORTUNITY FOR MARKETERS Article Belyakova S.R. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 239-241
TOOLS FOR PROMOTING FASHION HOUSES DURING THE PANDEMIC Article Buren A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 242-244
VIRAL EFFECT IN ADVERTISING: UNPREDICTABLE, BUT EFFECTIVE Article Volkova E.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 244-248
DIGITAL-MARKETING TRANSFORMATION IN MUSIC INDUSTRY: CURRENT TRENDS Article Demin V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 248-253
VISUAL COMMUNICATIONS IN GOALS OF ENGAGING AND RETAINING THE AUDIENCE ON THE EXAMPLE OF WEBSITE AND APP OF MARKETPLACE OZON Article Deryugina A.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 254-256
PRACTICE OF PROMOTING A PERSONAL BLOG IN INSTAGRAM Article Drobina V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 256-260
MARKETING COMMUNICATIONS USING GAME MECHANICS IN TELEGRAM Article Eremina A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 260-262
THE DIGITAL-STRATEGIES' TRANSFORMATION OF THE PHARMACEUTICAL BRANDS IN THE PANDEMIC SITUATION Article Zakharova Y.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 263-268
TRENDS IN DIGITAL-PROMOTION OF PHARMACEUTICAL PRODUCTS DURING THE COVID-19 PANDEMIC Article Zvolinskaya E.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 269-272
UX DESIGN FOR E-COMMERCE VERBAL ASPECTS OF EFFECTIVE COMMUNICATION WITH THE USER Article Ivanov M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 273-275
DOES A CLICK IN A DISPLAY AD MATTER? Article Ignatova D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 276-279
PRACTICAL EXPERIENCE IN MANAGING THE IMAGE OF THE UNIVERSITY ON THE EXAMPLE OF THE RISO IMEB RUDN PROGRAM Article Ishchenko A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 279-281
MODERN DIGITAL-MARKETING TRENDS FOR COSMETIC BRAND PROMOTION Article Kozlova S.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 281-286