КЛАССИФИКАЦИЯ DIGITAL-КОЛЛАБОРАЦИЙ: СУЩНОСТЬ И ОСОБЕННОСТИ

В данной статье рассматривается процесс digital-коллабораций брендов в качестве современного маркетингового инструмента. Также перечислены формы, особенности, раскрыта сущность и приведены примеры подобного сотрудничества из актуальной повестки дня. Автор анализирует понятие коллаборации и приводит собственную классификацию активно используемых взаимодействий в современной digital-среде, которая сегодня является одной из самых популярных среди рекламодателей.

THE CLASSIFICATION OF DIGITAL-COLLABORATIONS: THE ESSENCE AND FEATURES

This article examines the process of digital brand collaboration as a modern marketing tool. The forms, features are also listed, the essence is disclosed and examples of such cooperation from the current agenda are given. The author analyzes the concept of collaboration and gives his classification of actively used interactions in the modern digital environment, which today is one of the most popular among advertisers.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
157-160
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
digital collaboration; internet marketing; digital technologies; CO-branding; blogging; digital-коллаборация; интернет-маркетинг; цифровые технологии; кобрендинг; блогинг
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91549/
Share

Other records

Balashova V.A.
Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 152-157