ВИЗУАЛЬНЫЙ ПОИСК ПО ФОТОГРАФИЯМ В GOOGLE, ВОЗМОЖНОСТЬ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГОВ

Современные технологии позволяют делать поиск по визуальной составляющей. Интернет-платформы сегодня делают акцент на фотоконтент, и бренды имеют возможность продвижения своих продуктов и услуг с помощью визуального контента, точечно взаимодействуя с аудиторией. Визуальный поиск по фотографии обладает широкими перспективами для применения в продвижении продукции. Данные технологии будут изучены в статье подробнее.

VISUAL PHOTO SEARCH ON GOOGLE, OPPORTUNITY FOR MARKETERS

Modern technologies allow you to search by visual component. Internet platforms today focus on photo content and brends have the opportunity to promote their products and services through visual content, interacting with the audience in a targeted manner. Visual search by photography has broad prospects for application in product promotion. These technologies will be studied in more detail in the article.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
239-241
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
photography; visual search; internet; promotion; фотография; визуальный поиск; интернет; продвижение
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91570/
Share

Other records