ИНСТРУМЕНТЫ ПРОДВИЖЕНИЯ БРЕНДОВ МОДНЫХ ДОМОВ В ПЕРИОД ПАНДЕМИИ

Настоящая статья посвящена анализу инструментов продвижения, которые используют бренды в индустрии моды. На конкретных примерах рассмотрено изменение практики коммуникаций домов моды в период пандемии, а также проанализирована статистика интересов потенциальных потребителей брендов сегмента люкс. Статья обращает внимание на то, что актуальным направлением продвижения является интернет-маркетинг.

TOOLS FOR PROMOTING FASHION HOUSES DURING THE PANDEMIC

This article analyzes the promotion tools that brands use in the fashion industry. Using specific examples, we consider the changes in the communication practices of fashion houses during the pandemic, as well as analyze the statistics of the interests of potential consumers of luxury brands. The article draws attention to the fact that the current direction of promotion is Internet marketing.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
242-244
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
fashion industry; internet marketing; fashion house; promotion tools; communications; индустрия моды; интернет-маркетинг; дом моды; инструменты продвижения; коммуникации
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91571/
Share

Other records