ОСОБЕННОСТИ ЦЕЛЕВОЙ АУДИТОРИИ РЫНКА ИГРУШЕК

В статье рассматривается специфика целевой аудитории рынка детских игрушек с точки зрения структуры данной аудитории, ее основных сегментов, характеристик детской аудитории как потребителей. Приводятся методы работы с детской целевой аудиторией, а также примеры продвижения на данную аудиторию.

FEATURES OF THE TARGET AUDIENCE OF THE TOY MARKET

The article considers the specifics of the target audience of the children's toys market in terms of the audience structure, its main segments, and the characteristics of the children's audience as consumers. Methods of working with the children's target audience, as well as examples of promotion to this audience, are given.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
145-147
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
target audience; segmentation; toy market; promotion; целевая аудитория; сегментирование; рынок игрушек; продвижение
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91546/
Share

Other records