INFLUENCER MARKETING КАК ОДИН ИЗ СПОСОБОВ ПРОДВИЖЕНИЯ БРЕНДА

Сегодня рынок интернет-услуг диктует новые требования, игнорировать которые становится невозможно. Повсеместная диджитализация и изменение приоритетов создали новый мощный инструмент продвижения бренда. Influencer marketing - это действенный способ выстроить эффективную, и, что более важно, доверительную двустороннюю коммуникацию с заинтересованной аудиторией. В этой связи следует учитывать важность психологического аспекта восприятия инфлюенсеров, а также чёткую систематизацию процесса их работы.

INFLIUENCER MARKETING AS ONE OF THE METHODS OF BRANDS PROMOTION

Today the market of internet services dictates brand new requirements which becomes impossible to ignore. Ubiquitous digitalization and the change in priorities have created a new powerful tool for brand promotion. Influencer marketing is an effective way to build trusting two-way communication with an interested audience. It is necessary to take into account the importance of the psychological aspect of the perception of influencers, as well as a clear systematization of the process of their work.

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
148-152
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
influencer marketing; instagram; social media; new media; promotion; социальные сети; новые медиа; продвижение
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91547/
Share

Other records

Balashova V.A.
Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 152-157