ТРАНСФОРМАЦИЯ DIGITAL-СТРАТЕГИЙ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ БРЕНДОВ В СИТУАЦИИ ПАНДЕМИИ

Цифровизация является неотъемлемой частью процесса устойчивого развития. Это в равной степени относится к фармацевтическим брендам, которые в настоящее время также претерпевают трансформацию. Пандемия заболевания COVID- 19 серьезно влияет на коммуникационные digital-стратегии в сфере фармацевтики. Трансформации предполагают дальнейшую цифровизацию коммуникации, повышение уровня взаимодействия между всеми субъектами фармацевтического рынка, новые методы продвижения фармацевтической продукции.

THE DIGITAL-STRATEGIES' TRANSFORMATION OF THE PHARMACEUTICAL BRANDS IN THE PANDEMIC SITUATION

Digitalization is an integral part of the sustainable development process. It is equally applied to the pharmaceutical brands that are at the moment also experiencing certain transformation. The Pandemic of COVID-19 seriously affects communication digital strategies in the sphere of pharmaceuticals. The transformations provide further digitalization of communication process, increasing of the level of interaction between all the actors of the pharmaceutical market, new methods of promoting of pharmaceutical products.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
263-268
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
digital strategies; pharmaceutical brands; social responsibility; pandemic of COVID-19; digital-стратегии; фармацевтические бренды; трансформация коммуникационных стратегий; социальная ответственность; пандемия COVID-19; the communication strategy's transformation
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91577/
Share

Other records