NON-STANDARD GENDER IMAGES IN MODERN ADVERTISING Article Semivrazheskaya V.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 209-211
PLAGIARISM IN LOGO DESIGN: THE LINE BETWEEN WHAT YOU CAN AND CANNOT DO Article Stupin S.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 211-214
DIGITALIZATION OF OPERA ART: CURRENT TRENDS Article Tsagareyshvili S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 218-223
SOCIAL ADVERTISING AGAINST DOMESTIC VIOLENCE Article Shiryaeva S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 224-226
EXPERIENCE IN PROMOTING COSMETIC BRANDS IN THE RUSSIAN-SPEAKING YOUTUBE SEGMENT Article Anisimova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 229-232
DIGITAL PROMOTION STRATEGY OF DOCUMENTARY FILM: RUSSIAN EXPERIENCE Article Babinskiy D.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 232-235
GENERATION Z MARKETING: RUSSIAN EXPERIENCE Article Baranova D.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 235-238
VISUAL PHOTO SEARCH ON GOOGLE, OPPORTUNITY FOR MARKETERS Article Belyakova S.R. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 239-241
TOOLS FOR PROMOTING FASHION HOUSES DURING THE PANDEMIC Article Buren A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 242-244
VIRAL EFFECT IN ADVERTISING: UNPREDICTABLE, BUT EFFECTIVE Article Volkova E.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 244-248
DIGITAL-MARKETING TRANSFORMATION IN MUSIC INDUSTRY: CURRENT TRENDS Article Demin V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 248-253
VISUAL COMMUNICATIONS IN GOALS OF ENGAGING AND RETAINING THE AUDIENCE ON THE EXAMPLE OF WEBSITE AND APP OF MARKETPLACE OZON Article Deryugina A.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 254-256
PRACTICE OF PROMOTING A PERSONAL BLOG IN INSTAGRAM Article Drobina V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 256-260
MARKETING COMMUNICATIONS USING GAME MECHANICS IN TELEGRAM Article Eremina A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 260-262
THE DIGITAL-STRATEGIES' TRANSFORMATION OF THE PHARMACEUTICAL BRANDS IN THE PANDEMIC SITUATION Article Zakharova Y.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 263-268
TRENDS IN DIGITAL-PROMOTION OF PHARMACEUTICAL PRODUCTS DURING THE COVID-19 PANDEMIC Article Zvolinskaya E.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 269-272
UX DESIGN FOR E-COMMERCE VERBAL ASPECTS OF EFFECTIVE COMMUNICATION WITH THE USER Article Ivanov M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 273-275
DOES A CLICK IN A DISPLAY AD MATTER? Article Ignatova D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 276-279
PRACTICAL EXPERIENCE IN MANAGING THE IMAGE OF THE UNIVERSITY ON THE EXAMPLE OF THE RISO IMEB RUDN PROGRAM Article Ishchenko A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 279-281
MODERN DIGITAL-MARKETING TRENDS FOR COSMETIC BRAND PROMOTION Article Kozlova S.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 281-286
THE ROLE OF DIGITAL-TOOLS IN SHAPING OF THE IMAGE OF LOCAL GOVERNMENTS Article Komarova K.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 286-290
OVERVIEW OF CURRENT PRACTICES TO PROMOTE PRODUCTS ON THE SOCIAL NETWORK INSTAGRAM Article Lam L.N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 290-295
COMPLEX MARKETING FOOD DELIVERY APPLICATIONS ELE.ME FOR BUSINESS MODEL O2O Article Li N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 296-299
TRANSFORMATION OF THE DIGITAL ADVERTISING MARKET DURING THE 2020-2021 PANDEMIC Article Ma J. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 299-304
DIGITAL MARKETING OF THE FOOD SECTOR: PRESERVING THE ATMOSPHERE Article Mikhalishina P.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 304-308
TIKTOK IN THE BEAUTY INDUSTRY, AND ITS APPLICABILITY AS A MEANS FOR COMMUNICATION WITH THE CONSUMER BASE Article Mustafina E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 308-310
SMM TOOLS IN BRAND COMMUNICATIONS Article Nagorny N.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 311-313
DIGITAL MARKETING TOOLS IN PROMOTING TECHNOLOGY BRANDS IN RUSSIA DURING PANDEMIC Article Nikishina A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 314-319
FEATURES OF THE ADVERTISING CAMPAIGN OF THE “ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS IWEB RUDN” PROGRAM ON INSTAGRAM Article Ogurtsova A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 319-321
ADVERTISING POTENTIAL OF MUSIC STREAMING PLATFORMS BASED ON SPOTIFY'S EXAMPLE Article Ruseva Y.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 322-325
MODERN TRENDS IN THE PROMOTION OF TOBACCO PRODUCTS Article Sirotkina D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 329-334
THE PRACTICE OF USING INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN MARKETING COMMUNICATIONS OF IT-COMPANIES Article Tiam F.T. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 334-339
MODERN TOOLS TO FACE BLACK PR IN RUNET Article Tolstunov V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 339-341
NEUROMARKETING IN DIGITAL MEDIA: THE MAIN TOOLS FOR INFLUENCING CONSUMERS Article Tordecilla Sanders A.P. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 342-346
ADVERTISING POTENTIAL OF THE RUSSIAN SEGMENT TIK TOK Article Chilikina V.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 353-355
METHODS OF PROMOTING MEDICINES IN E-COMMERCE Article Epoyan E.T. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 358-361
FEATURES OF THE USE OF DIGITAL MARKETING TOOLS IN PROMOTING THE PERSONAL BRAND OF A STYLIST-IMAGE MAKER Article Yarakhmedova Z.Z. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 361-365