ОСОБЕННОСТИ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ ПРОГРАММЫ РИСО ИМЭБ РУДН В INSTAGRAM

Социальные сети - это ключ к аудитории и сильный инструмент для воздействия на будущих студентов. Переход в онлайн-среду стал неотъемлемой частью работы образовательных организаций. В данной статье мы рассмотрим цели и задачи оригинального проекта «Реклама и связи с общественностью» ИМЭБ РУДН и на примере продемонстрируем все этапы разработки и реализации рекламной кампании в Instagram.

FEATURES OF THE ADVERTISING CAMPAIGN OF THE “ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS IWEB RUDN” PROGRAM ON INSTAGRAM

Social media is the key to the audience and a powerful tool for influencing applicants. The transition to the online environment has become an essential part of the work of educational organizations. In this article, we will consider the objectives of the original project "Advertising and Public Relations" of the IWEB RUDN University. We will demonstrate all the stages of development and implementation of an advertising campaign on Instagram based on the original project.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
319-321
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
instagram; social network; development of an advertising campaign; promotion in a social network; социальная сеть; разработка рекламной кампании; продвижение в социальной сети
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91591/
Share

Other records