ROLE OF SOCIAL OUTDOOR ADVERTISING IN SAFE ROAD BEHAVIOR SYSTEM Article Zayats I.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 193-196
OPPORTUNITIES AND PROSPECTS OF SPORTS SPONSORSHIP FOR BRAND COMMUNICATION WITH THE AUDIENCE Article Ivanova M.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 196-199
FEATURES OF ESOTERIC PRODUCTS PROMOTION Article Nadtochiy K.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 199-202
THE CRISIS IN THE AVIATION INDUSTRY: HOW COMPANIES ARE COPING WITH THE PANDEMIC AND BUILDING CONSUMER LOYALTY Article Nikitina I.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 202-205
PROMOTION CHALLENGES SPECIFIC TO THE RETAIL SECTOR Article Ryabov G.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 205-208
NON-STANDARD GENDER IMAGES IN MODERN ADVERTISING Article Semivrazheskaya V.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 209-211
PLAGIARISM IN LOGO DESIGN: THE LINE BETWEEN WHAT YOU CAN AND CANNOT DO Article Stupin S.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 211-214
DIGITALIZATION OF OPERA ART: CURRENT TRENDS Article Tsagareyshvili S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 218-223
SOCIAL ADVERTISING AGAINST DOMESTIC VIOLENCE Article Shiryaeva S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 224-226
EXPERIENCE IN PROMOTING COSMETIC BRANDS IN THE RUSSIAN-SPEAKING YOUTUBE SEGMENT Article Anisimova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 229-232
DIGITAL PROMOTION STRATEGY OF DOCUMENTARY FILM: RUSSIAN EXPERIENCE Article Babinskiy D.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 232-235
GENERATION Z MARKETING: RUSSIAN EXPERIENCE Article Baranova D.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 235-238
VISUAL PHOTO SEARCH ON GOOGLE, OPPORTUNITY FOR MARKETERS Article Belyakova S.R. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 239-241
TOOLS FOR PROMOTING FASHION HOUSES DURING THE PANDEMIC Article Buren A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 242-244
VIRAL EFFECT IN ADVERTISING: UNPREDICTABLE, BUT EFFECTIVE Article Volkova E.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 244-248
DIGITAL-MARKETING TRANSFORMATION IN MUSIC INDUSTRY: CURRENT TRENDS Article Demin V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 248-253
VISUAL COMMUNICATIONS IN GOALS OF ENGAGING AND RETAINING THE AUDIENCE ON THE EXAMPLE OF WEBSITE AND APP OF MARKETPLACE OZON Article Deryugina A.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 254-256
PRACTICE OF PROMOTING A PERSONAL BLOG IN INSTAGRAM Article Drobina V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 256-260
MARKETING COMMUNICATIONS USING GAME MECHANICS IN TELEGRAM Article Eremina A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 260-262
THE DIGITAL-STRATEGIES' TRANSFORMATION OF THE PHARMACEUTICAL BRANDS IN THE PANDEMIC SITUATION Article Zakharova Y.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 263-268
TRENDS IN DIGITAL-PROMOTION OF PHARMACEUTICAL PRODUCTS DURING THE COVID-19 PANDEMIC Article Zvolinskaya E.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 269-272
UX DESIGN FOR E-COMMERCE VERBAL ASPECTS OF EFFECTIVE COMMUNICATION WITH THE USER Article Ivanov M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 273-275
DOES A CLICK IN A DISPLAY AD MATTER? Article Ignatova D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 276-279
PRACTICAL EXPERIENCE IN MANAGING THE IMAGE OF THE UNIVERSITY ON THE EXAMPLE OF THE RISO IMEB RUDN PROGRAM Article Ishchenko A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 279-281
MODERN DIGITAL-MARKETING TRENDS FOR COSMETIC BRAND PROMOTION Article Kozlova S.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 281-286