TERRITORY BRANDING AS A NECESSITY: THE EXPERIENCE OF NOVGOROD REGION Article Aleksandrova P.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 9-13
BASIC APPROACHES TO ASSESSING THE PERFORMANCE OF CORPORATE MEDIA Article Bokov S.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 13-16
TRANSFORMATION OF THE BRAND PROMOTION STRATEGY IN THE TOURISM INDUSTRY UNDER THE CONDITIONS OF THE NEW REALITIES IN THE WORLD Article Vorobeva D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 16-20
BRAND OF RUDN UNIVERSITY IN THE OPINION OF THE INTERNAL AUDIENCE Article Glagoleva A.V., Zemskaya Y.N., Kuznetsova E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 21-28
SOFT POWER RATING INDICATORS Article Glinskaya I.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 28-31
CHANGE OF COMMUNICATION FORMAT OF ECO-ORGANIZATION WITH THE AUDIENCE, ON THE EXAMPLE OF THE INTERNATIONAL CAMPAIGN OF THE WORLD WILD NATURE FOUNDATION WWF “EARTH HOUR” Article Grinenko A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 32-36
FEATURE OF SHOCK ADVERTISING: BALANCE ON THE EDGE Article Domingos Fernandes W.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 36-39
DIGITAL-КОММУНИКАЦИИ КОМПАНИЙ В УСЛОВИЯХ ПАНДЕМИИ COVID-19: ЭФФЕКТИВНЫЕ РЕШЕНИЯ Article Еперев Е.А. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 40-43
THE ROLE OF CORPORATE MEDIA IN THE PROCESS OF DEVELOPMENT OF THE MODERN COMPANIES' CORPORATE CULTURE Article Zosimenko V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 43-47
MODERN SMM TOOLS IN FASHION INDUSTRY Article Zubkova M.G. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 48-51
POPULARIZATION OF THE RUSSIAN BALLET SCHOOL IN RUSSIA Article Kolesnik E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 51-56
CURRENT INSIGHTS OF DIGITAL PRODUCTS' ADVERTISING CAMPAIGNS Article Kostsova A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 67-69
MODERN TRENDS OF PRODUCT PLACEMENT IN VIDEO GAMES Article Kryuchkova Y.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 70-72
DIGITAL OUT-OF-HOME (DOOH) - PERSPECTIVES AND OPPORTUNITIES IN COMMUNICATION WITH THE AUDIENCE Article Kudasova P.G. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 72-76
PROMOTION OF RUSSIAN STREAMING SERVICES IN THE FILM INDUSTRY DURING THE PANDEMIC PERIOD Article Lapina M.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 76-79
DIGITAL - FORMATS AS THE WAY TO PROMOTE CAR BRANDS IN THE PANDEMIC PERIOD Article Medvedev N.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 79-82
MODERN TOOLS FOR PROMOTING WEDDING AGENCIES IN THE RUSSIAN MARKET Article Mishina M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 82-86
FEATURES OF APPLICATION OF PR TOOLS IN B2B COMMUNICATIONS Article Panfilova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 86-91
EFFICIENCY OF USING STREAMING SERVICES IN ADVERTISING AND PR Article Arzhanova K.A., Polishchuk A.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 91-93
VIRAL MARKETING: MODERN WAYS OF BRAND PROMOTION Article Potapkina M.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 94-100
THE ROLE OF INVESTOR RELATIONS IN THE DEVELOPMENT OF THE INVESTMENT CULTURE OF RUSSIAN RETAIL INVESTORS Article Repina T.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 103-109
WOMEN AND THE PANDEMIC: WHAT SHOULD BRANDS DO? Article Reshetnikova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 109-113
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНОЛОГИИ PRODUCT PLACEMENT Article Рябуха С.Д. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 114-116
THE APPEAL OF THE PHENOMENON OF “NOSTALGIA” IN THE PROMOTION OF GOODS AND SERVICES Article Khovanova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 117-121
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: OVERVIEW OF ENVIRONMENTAL TRENDS AND CHALLENGES Article Chernova P.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 121-123