ТРАНСФОРМАЦИЯ СТРАТЕГИИ ПРОДВИЖЕНИЯ БРЕНДОВ В ИНДУСТРИИ ТУРИЗМА В УСЛОВИЯХ НОВЫХ РЕАЛИЙ В МИРЕ

В условиях новых реалий в России и в мире бренды в индустрии туризма вынуждены трансформировать как общую стратегию бизнеса, так и непосредственно стратегию продвижения. Это является необходимостью, так как индустрия претерпела несколько структурных изменений, которые скажутся на том, как будет функционировать рынок.

TRANSFORMATION OF THE BRAND PROMOTION STRATEGY IN THE TOURISM INDUSTRY UNDER THE CONDITIONS OF THE NEW REALITIES IN THE WORLD

Under the conditions of new realities in the Russian Federation and in the World, tourism industry brands have to transform both general business strategy and promotion strategy. It is very important because the industry has undergone changes that can influence the market functioning.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
16-20
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
tourism industry; promotion strategy transformation; brand promotion strategy; индустрия туризма; трансформация стратегии продвижения; стратегия продвижения бренда
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91520/
Share

Other records