РОЛЬ КОРПОРАТИВНЫХ МЕДИА В ФОРМИРОВАНИИ КУЛЬТУРЫ СОВРЕМЕННЫХ КОМПАНИЙ

В статье описываются основные корпоративные медиа, а также особенности их использования и области применения. Рассмотрены яркие примеры существующих корпоративных медиа в целом, а также корпоративное издание международной сети пиццерий «Papa Johns» в частности. Проводится сравнительный анализ видов корпоративных медиа, выделяются их особенности и выдвигается предположение о наиболее эффективных методах распространения культуры компании.

THE ROLE OF CORPORATE MEDIA IN THE PROCESS OF DEVELOPMENT OF THE MODERN COMPANIES' CORPORATE CULTURE

The article describes the most common corporate media and the peculiarities of their usage and the spheres of their implementation. The bright examples of existing media in general as well as one particular corporate magazine - “Papa Johns” are analyzed. A comparison of different forms of corporate media is made, their peculiarities are analyzed and the suggestion concerning the most significant methods of the corporate culture's spreading is made.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
43-47
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
hr; corporate media; internal PR; corporate culture; корпоративное медиа; внутренний PR; корпоративная культура
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91526/
Share

Other records

Zubkova M.G.
Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 48-51