DIGITAL-КОММУНИКАЦИИ КОМПАНИЙ В УСЛОВИЯХ ПАНДЕМИИ COVID-19: ЭФФЕКТИВНЫЕ РЕШЕНИЯ

В современном мире не осталось ни одной компании, которая так или иначе не была затронута пандемий. Применяя коммуникации вовремя Covid-19, бизнес продемонстрировал немало успешных примеров. В этой статье автор рассмотрит теоретические аспекты digital-коммуникаций, а также изучит примеры успешных коммуникаций в период Covid-19.

There is no company left in today's world that has not been affected in one way or another by pandemics. In applying communications during Covid-19, businesses have demonstrated many success stories. In this article the author will analyze the theoretical aspects of digital-communications and examine examples of successful communications during Covid-19.

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
40-43
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
covid-19; digital-communications; target audience; pandemic; цифровые коммуникации; целевая аудитория; пандемия
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91525/
Share

Other records