DIGITAL OUT-OF-HOME (DOOH) - ПЕРСПЕКТИВЫ И ВОЗМОЖНОСТИ В КОММУНИКАЦИИ С АУДИТОРИЕЙ

Развитие цифровых технологий позволили преобразовать традиционную outof-home (OOH) рекламу в современную digital out-of-home (DOOH). В данной статье рассматриваются основные преимущества и недостатки данного вида рекламы, текущие тренды и примеры использования такой рекламы в коммуникации с аудиторией на российском рынке и за рубежом. Цель научной статьи автор видит в том, чтобы проанализировать и понять, какие перспективы и возможности открывает использование DOOH рекламы в коммуникации с аудиторией.

DIGITAL OUT-OF-HOME (DOOH) - PERSPECTIVES AND OPPORTUNITIES IN COMMUNICATION WITH THE AUDIENCE

The development of digital technology has made it possible to transform traditional out-of-home (OOH) advertising into modern digital out-of-home (DOOH) advertising. This article discusses the main advantages and disadvantages of this type of advertising, current trends, and cases of using that type of advertising in communication with the audience in the Russian market and abroad. The aim of this article is to analyze and understand the prospects and opportunities offered by the DOOH advertising in communication with the audience.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
72-76
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
out-of-home; digital out-of-home; communication; target audience; perspectives; наружная реклама; цифровая наружная реклама; коммуникация; целевая аудитория; перспективы
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91531/
Share

Other records