INTEGRATIVE APPROACH FLT THE PUPILS OF PRIMARY SCHOOL IN TEACHING FOREIGN LANGUAGE

The article substantiates the relevance of the approach, identifies the structural components of the integrated approach, explains the peculiarities of the integrated lessons and provides the results of the study. The integrative approach in the studying is a specific form of ensuring the comprehensiveness, integrity of students' knowledge and formation of their systemic thinking and scientific outlook.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
257-269
Статус
Опубликовано
Год
2018
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Ключевые слова
learning; integrated approach; foreign language; lesson; primary school
Дата создания
07.11.2019
Дата изменения
07.11.2019
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/53283/
Поделиться

Другие записи

Novokhatskaya O.E.
Функциональные аспекты межкультурной коммуникации и проблемы перевода: сборник статей V Международной научной междисциплинарной конференции. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2018. С. 249-257
Oganyan E.V.
Функциональные аспекты межкультурной коммуникации и проблемы перевода: сборник статей V Международной научной междисциплинарной конференции. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2018. С. 270-278