COGNITIVE PERVERSION OF THE FEMALE IMAGE IN BRAND COMMUNICATION CAMPAIGNS Article Arzhanova K.A., Voronina L.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 11-14
IMPACT OF ESG ON AUDIENCE BRAND COMMITMENT Article Domingos Fernandes U.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 17-21
PR-PROMOTION PRACTICE OF ECOBRANDS Article Zosimenko V.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 21-25
FACE-TO-FACE COMMUNICATIONS AS ONE OF THE METHODS OF BRAND COMMUNICATION CAMPAIGNS Article Kovaleva A.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 29-32
INFLUENCE OF SOCIAL AND POLITICAL MOVEMENTS ON PRESERVATION OF THE IMAGE OF THE RUSSIAN CLASSICAL BALLET Article Kolesnik E.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 32-37
SPECIFIC FEATURES OF ADVERTISING CAMPAIGNS IN DANCE SPORT SPHERE Article Kruglova M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 45-48
DYNAMIC IDENTITY FOR MUSEUM BRAND PROMOTION Article Kulazhenkova U.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 48-53
COMMUNICATIONS OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS IN CRISIS Article Mitina Y.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 53-57
PECULIARITIES OF BRANDS COMMUNICATIONS WITH THE AUDIENCE IN THE CONDITIONS OF BLOCKING INSTAGRAM Article Nikishina D.D. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 58-61
THE INFLUENCE OF MODERN KOREAN CULTURE ON THE PROMOTION OF SOUTH KOREAN BRANDS Article Paramonova D.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 62-64
INTEGRATING ARCHETYPES INTO BRANDS TONE OF VOICE Article Povidysh A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 65-68
COLLABORATIONS OF MASS-MARKET BRANDS AS A WAY OF PROMOTION Article Topika V.P. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 69-71
THE IMPACT OF CANCEL CULTURE ON THE PROMOTION OF COSMETIC BRANDS IN RUSSIA AND ABROAD Article Cherneckaya A.O. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 72-74
PECULIARITIES OF MARKETING COMMUNICATIONS FOR THE POPULARIZATION OF ARCHERY Article Churbakov D.I. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 74-79
PERSPECTIVES FOR THE DEVELOPMENT OF SOUTH AMERICAN TERRITORIAL BRANDS IN RUSSIA Article Espinel D.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 79-84
THE ROLE OF EXHIBITION ACTIVITY AS AN IMC TOOL IN THE PROMOTION OF AN INNOVATIVE PRODUCT Article Etova A.D. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 84-86
THE COMMUNICATION POTENTIAL OF SEXUAL IMAGES Article Bekbulatova M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 89-91
IMAGES OF FAMOUS POLITICAL LEADERS OF RUSSIA: COLLAPSE OR TRIUMPH? Article Glinskaya I.Y., Fedorov S.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 92-97
DEVELOPMENT AND FEATURES OF THE CORPORATE IDENTITY OF THE WORLD'S LEADING AIRLINES Article Gracheva M.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 97-101
THE ROLE OF EFFICIENT MANAGEMENT IN FORMING THE REPUTATION OF A COMMUNICATION AGENCY Article Yermachenkova V.O. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 102-105
OMNICHANNEL MARKETING IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGICAL PROGRESS Article Kalashnikova O.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 105-107
USAGE OF NEURAL NETWORKS IN CREATING ADVERTISING CHARACTERS: RUSSIAN AND FOREIGN EXPERIENCE Article Kniazkina V.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 108-111
PROMOTION OF NEW RUSSIAN CLOTHING BRANDS IN THE CONDITIONS OF MARKET TURBULENCE Article Kryuchkova D.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 111-114
PRODUCT PLACEMENT: ECONOMIC AND CREATIVE ASPECTS Article Levitskaya I.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 114-119
SHOCK CREATIVE FOR CATERING MARKET BRANDS: APPLICATION LIMITS Article Nizova T.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 119-122
STREAMING AS A NEW PLATFORM FOR THE PROMOTION OF FILM ACTORS Article Polishchuk A.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 122-125
HIGHER EDUCATION IN THE FIELD OF MARKETING COMMUNICATION IN THE CONTEXT OR THE TRANSFORMATION OF THE ADVERTISING MARKET Article Trubnikova N.V., Deryabina G.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 130-132
CONSTRUCTIVISM IN THE REALITIES OF CONTEMPORARY ADVERTISING Article Ulbasheva E.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 132-134
FEATURES OF THE ORGANIZATION AND PROMOTION OF FESTIVALS OF HISTORICAL RECONSTRUCTION: EXAMPLE FESTIVAL “TIMES AND AGES” Article Chernikova U.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 134-137
CONSUMER LOYALTY TRENDS IN THE DIGITAL AGE Article Chursina K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 137-141
HOW TO "IMPRINT" AN ADVERTISING MESSAGE IN THE CLIENT'S MEMORY? Article Shevelenkova A.Yu. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 141-144
FORMATION OF PUBLIC OPINION ON THE ISSUE OF VACCINATION AGAINST COVID-19 IN SOCIAL NETWORKS Article Shiyan M.E. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 144-148
VISUAL TEMPLATES IN ADVERTISING COMMUNICATION Article Shuranova K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 148-150
REGIONAL SPECIFICS OF THE ONLINE STORE PROMOTIONIN RUSSIA Article Abzalina K.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 153-156
THE DIGITAL TRANSFORMATION OF THE BEAC ECOSYSTEM Article Abrosimova V.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 156-159
EXPERIENCE OF MUTUALLY BENEFICIAL COLLABORATION OF INFORMATION PLATFORM AND TOY MANUFACTURERS (BY THE EXAMPLE OF NEN AND FISHER AND PRICE) Article Aleshina I.Y. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 159-162
THE MARKETING POTENTIAL OF AUGMENTED REALITY Article Aliev S.B. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 162-165
MARKETING POTENTIAL OF STREAMING SERVICES Article Artemova N.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 165-168
THE PRACTICE OF COMPANY REPUTATION MANAGEMENT ON THE INTERNET ON THE EXAMPLE OF COMPANY «MTS» Article Buren A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 168-171
THE PRACTICE OF BRANDING ON SOCIAL MEDIA: THE «SBER» CASE Article Vinokurov A.Y. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 171-175
FEATURES OF PROMOTION OF CORPORATE INTERESTS IN AUTHORITIES: DIGITAL ASPECTS Article Volkova Yu.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 176-178
TELEGRAM AS A RELEVANT ADVERTISING PLATFORM Article Gavrichenko A.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 178-182
ANALYSIS OF DIGITAL TRENDS ON THE EXAMPLE OF THE DEVELOPMENT OF THE SBER ECOSYSTEM Article Golovanova V.L. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 182-185
DIGITAL MARKETING TOOLS IN DEVELOPING AN EMOTIONAL AND RATIONAL IMAGE OF A BRAND Article Dereziuk A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 185-188
ANALYSIS OF THE EXPERIENCE OF PROMOTING A PERSONAL BRAND ON THE INTERNET Article Ebrahimi A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 189-192
DIGITAL MARKETING: THE PRACTICE OF APPLYING NATIVE COMMUNICATION (ON THE EXAMPLE OF THE INTERNET SCHOOL “SKILLFACTORY”) Article Ivantsov K.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 192-195
PECULIARITIES OF PROMOTING FASHION BRANDS IN SOCIAL MEDIA USING THE EXAMPLE OF THE BRANDS "MARC JACOBS" AND "GUCCI" Article Kalugina E.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 195-199
FEATURES OF THE SBER ECOSYSTEM PROMOTION ON THE NEW DIGITAL PLATFORM: TELEGRAM Article Lobanova E.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 199-202
ALTERNATIVE OPTIONS OF SOCIAL NETWORKS FOR PLACING BLOGGERS IN THE CONDITIONS OF NEW REALITIES Article Lukyantseva A.G. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 203-205
RUSSIAN DIGITAL ECOSYSTEMS Article Malygin O.P. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 206-208
СОВРЕМЕННЫЕ СИНТЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДОЛОГИИ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫХ ПРЕПАРАТОВ И ФУНКЦИОНАЛЬНЫХ МАТЕРИАЛОВ Conference proceedings VI Международная конференция "Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов". ИП Шестакова Екатерина Вячеславовна. 2022.
АЗИЯ: СТРАНЫ АЗИИ В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛЬНОЙ НЕСТАБИЛЬНОСТИ. ЕЖЕГОДНИК - 2022 = ASIA: ASIAN COUNTRIES IN GLOBAL INSTABILITY. YEARBOOK - 2022 Collection of articles Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022.