Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster

Type
Conference proceedings
Codes
ISBN: 9785209109594
Conference title
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки
Conference location
Москва
Date of begin
04.10.2021
Date of end
04.10.2021
Year of issue
2021
Page number
115
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/recordsources/recordsource/14109/
Share

List of records

Display:
Orekhova I.O., Gadzhieva D.M.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster. 2021. P. 32-37
Davlatov D.N.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster. 2021. P. 60-68
Kireeva M.D.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster. 2021. P. 68-74

Page 1 of 1. Items from 1 to 12 of 12

Other record sources