Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster

Type
Conference proceedings
Codes
ISBN: 9785209109594
Conference title
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки
Conference location
Москва
Date of begin
04.10.2021
Date of end
04.10.2021
Year of issue
2021
Page number
115
Share

List of records

Display:
Orekhova I.O., Gadzhieva D.M.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster. 2021. P. 32-37
Davlatov D.N.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster. 2021. P. 60-68
Kireeva M.D.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки=Public Relations as a Brand Awareness Booster. 2021. P. 68-74

Page 1 of 1. Items from 1 to 12 of 12

Other record sources