DOLCE & GABBANA UNSUCCESSFUL PR-CAMPAIGNS ACCORDING TO THE MARKETING-MIX CONCEPTION

This article overviews the history and principles and elements of the marketing-mix conception and lends insight into the importance of interaction of all the elements introduced. Along with the article enlightens unsuccessful PR campaigns of Dolce & Gabbana company according to the 4Ps. The aim of the article is to reveal mistakes the company made while choosing marketing tools for promotion. In the conclusion there is the summary of how to do well while promoting the business.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
47-50
Статус
Опубликовано
Год
2020
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Ключевые слова
Marketing-Mix; 4Ps; marketing; launching product; PR-campaign; promotion
Дата создания
06.07.2022
Дата изменения
06.07.2022
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/88630/
Поделиться

Другие записи

Gorshkov G.G.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. С. 51-54