PRESENTATION OF VALUES IN THE PROVERBS OF FRENCH-SPEAKING COUNTRIES (BASED ON PROVERBS OF MARTINIQUE) Article Nelyubova N.Y. Вестник университета. 2019. P. 198-208
FAMILY AS A VALUE IN THE PAREMIOLOGICAL FOUNDATIONOF FRANCE AND BELGIUM Article Semina P.S. Вестник университета. 2019. P. 213-222
EVOLUTION OF COOPERATION OF STATES WITHIN THE FRAMEWORK OF WORLD TRADE ORGANIZATION Article Nikolaev A.M., Mamadamonov U.M. Вестник университета. Vol. 1. 2018. P. 9-14
PROBLEMS OF LEGAL REGULATION OF ECONOMIC COOPERATION OF THE STATES WITHIN ASEAN Article Saidmukhtorov A.A. Вестник университета. Vol. 1. 2018. P. 72-82
STOPONIM AS A COMPONENT OF THE PROVERB: TO THE PROBLEM OF SEMANTIC EQUIVALENCE (ON THE MATERIAL OF RUSSIAN, LATVIAN, LITHUANIAN, POLISH, GERMAN, FRENCH, ENGLISH, FINNISH AND TAJIK PAREMIAS) Article Bredis M.A., Lomakina O.V. Вестник университета. Vol. 1. 2018. P. 118-129
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ ПРОДВИЖЕНИЯ КАК ТРЕНД КОММУНИКАЦИОННЫХ РЕШЕНИЙ В РИТЕЙЛЕ Article Старостин В.С., Чернова В.Ю. Вестник университета. 2017. P. 78-84
ИНТЕГРАЦИЯ ТЕЛЕМАТИЧЕСКИХ ИНСТРУМЕНТОВ В ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СТРАХОВЫХ КОМПАНИЙ. ПРОЕКТ «УМНОЕ СТРАХОВАНИЕ» Article Жилкин О.Н., Манцуров К.Б. Вестник университета. 2016. P. 202-207
«НОВЫЕ МЕДИА» И СМИ КАК ИНСТРУМЕНТЫ ПОЛИТИЧЕСКОЙ КОММУНИКАЦИИ: ПАРАМЕТРЫ ЭФФЕКТИВНОГО ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ Article Гришин О.Е., Гудошникова О.Е. Вестник университета. 2015. P. 24-28