COGNITIVE PERVERSION OF THE FEMALE IMAGE IN BRAND COMMUNICATION CAMPAIGNS Article Arzhanova K.A., Voronina L.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 11-14
IMPACT OF ESG ON AUDIENCE BRAND COMMITMENT Article Domingos Fernandes U.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 17-21
PR-PROMOTION PRACTICE OF ECOBRANDS Article Zosimenko V.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 21-25
FACE-TO-FACE COMMUNICATIONS AS ONE OF THE METHODS OF BRAND COMMUNICATION CAMPAIGNS Article Kovaleva A.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 29-32
INFLUENCE OF SOCIAL AND POLITICAL MOVEMENTS ON PRESERVATION OF THE IMAGE OF THE RUSSIAN CLASSICAL BALLET Article Kolesnik E.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 32-37
SPECIFIC FEATURES OF ADVERTISING CAMPAIGNS IN DANCE SPORT SPHERE Article Kruglova M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 45-48
DYNAMIC IDENTITY FOR MUSEUM BRAND PROMOTION Article Kulazhenkova U.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 48-53
COMMUNICATIONS OF NON-PROFIT ORGANIZATIONS IN CRISIS Article Mitina Y.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 53-57
PECULIARITIES OF BRANDS COMMUNICATIONS WITH THE AUDIENCE IN THE CONDITIONS OF BLOCKING INSTAGRAM Article Nikishina D.D. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 58-61
THE INFLUENCE OF MODERN KOREAN CULTURE ON THE PROMOTION OF SOUTH KOREAN BRANDS Article Paramonova D.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 62-64
INTEGRATING ARCHETYPES INTO BRANDS TONE OF VOICE Article Povidysh A.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 65-68
COLLABORATIONS OF MASS-MARKET BRANDS AS A WAY OF PROMOTION Article Topika V.P. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 69-71
THE IMPACT OF CANCEL CULTURE ON THE PROMOTION OF COSMETIC BRANDS IN RUSSIA AND ABROAD Article Cherneckaya A.O. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 72-74
PECULIARITIES OF MARKETING COMMUNICATIONS FOR THE POPULARIZATION OF ARCHERY Article Churbakov D.I. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 74-79
PERSPECTIVES FOR THE DEVELOPMENT OF SOUTH AMERICAN TERRITORIAL BRANDS IN RUSSIA Article Espinel D.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 79-84
THE ROLE OF EXHIBITION ACTIVITY AS AN IMC TOOL IN THE PROMOTION OF AN INNOVATIVE PRODUCT Article Etova A.D. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 84-86
THE COMMUNICATION POTENTIAL OF SEXUAL IMAGES Article Bekbulatova M.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 89-91
IMAGES OF FAMOUS POLITICAL LEADERS OF RUSSIA: COLLAPSE OR TRIUMPH? Article Glinskaya I.Y., Fedorov S.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 92-97
DEVELOPMENT AND FEATURES OF THE CORPORATE IDENTITY OF THE WORLD'S LEADING AIRLINES Article Gracheva M.M. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 97-101
THE ROLE OF EFFICIENT MANAGEMENT IN FORMING THE REPUTATION OF A COMMUNICATION AGENCY Article Yermachenkova V.O. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 102-105
OMNICHANNEL MARKETING IN THE CONTEXT OF TECHNOLOGICAL PROGRESS Article Kalashnikova O.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 105-107
USAGE OF NEURAL NETWORKS IN CREATING ADVERTISING CHARACTERS: RUSSIAN AND FOREIGN EXPERIENCE Article Kniazkina V.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 108-111
PROMOTION OF NEW RUSSIAN CLOTHING BRANDS IN THE CONDITIONS OF MARKET TURBULENCE Article Kryuchkova D.A. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 111-114
PRODUCT PLACEMENT: ECONOMIC AND CREATIVE ASPECTS Article Levitskaya I.S. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 114-119
SHOCK CREATIVE FOR CATERING MARKET BRANDS: APPLICATION LIMITS Article Nizova T.V. Рекламный вектор-2022: цифровая трансформация. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 119-122
СОВРЕМЕННЫЕ СИНТЕТИЧЕСКИЕ МЕТОДОЛОГИИ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫХ ПРЕПАРАТОВ И ФУНКЦИОНАЛЬНЫХ МАТЕРИАЛОВ Conference proceedings VI Международная конференция "Современные синтетические методологии для создания лекарственных препаратов и функциональных материалов". ИП Шестакова Екатерина Вячеславовна. 2022.
АЗИЯ: СТРАНЫ АЗИИ В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛЬНОЙ НЕСТАБИЛЬНОСТИ. ЕЖЕГОДНИК - 2022 = ASIA: ASIAN COUNTRIES IN GLOBAL INSTABILITY. YEARBOOK - 2022 Collection of articles Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022.