THE ROLE OF DIGITAL-TOOLS IN SHAPING OF THE IMAGE OF LOCAL GOVERNMENTS Article Komarova K.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 286-290
OVERVIEW OF CURRENT PRACTICES TO PROMOTE PRODUCTS ON THE SOCIAL NETWORK INSTAGRAM Article Lam L.N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 290-295
COMPLEX MARKETING FOOD DELIVERY APPLICATIONS ELE.ME FOR BUSINESS MODEL O2O Article Li N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 296-299
TRANSFORMATION OF THE DIGITAL ADVERTISING MARKET DURING THE 2020-2021 PANDEMIC Article Ma J. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 299-304
DIGITAL MARKETING OF THE FOOD SECTOR: PRESERVING THE ATMOSPHERE Article Mikhalishina P.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 304-308
TIKTOK IN THE BEAUTY INDUSTRY, AND ITS APPLICABILITY AS A MEANS FOR COMMUNICATION WITH THE CONSUMER BASE Article Mustafina E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 308-310
SMM TOOLS IN BRAND COMMUNICATIONS Article Nagorny N.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 311-313
DIGITAL MARKETING TOOLS IN PROMOTING TECHNOLOGY BRANDS IN RUSSIA DURING PANDEMIC Article Nikishina A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 314-319
FEATURES OF THE ADVERTISING CAMPAIGN OF THE “ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS IWEB RUDN” PROGRAM ON INSTAGRAM Article Ogurtsova A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 319-321
ADVERTISING POTENTIAL OF MUSIC STREAMING PLATFORMS BASED ON SPOTIFY'S EXAMPLE Article Ruseva Y.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 322-325
MODERN TRENDS IN THE PROMOTION OF TOBACCO PRODUCTS Article Sirotkina D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 329-334
THE PRACTICE OF USING INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN MARKETING COMMUNICATIONS OF IT-COMPANIES Article Tiam F.T. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 334-339
MODERN TOOLS TO FACE BLACK PR IN RUNET Article Tolstunov V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 339-341
NEUROMARKETING IN DIGITAL MEDIA: THE MAIN TOOLS FOR INFLUENCING CONSUMERS Article Tordecilla Sanders A.P. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 342-346
ADVERTISING POTENTIAL OF THE RUSSIAN SEGMENT TIK TOK Article Chilikina V.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 353-355
METHODS OF PROMOTING MEDICINES IN E-COMMERCE Article Epoyan E.T. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 358-361
FEATURES OF THE USE OF DIGITAL MARKETING TOOLS IN PROMOTING THE PERSONAL BRAND OF A STYLIST-IMAGE MAKER Article Yarakhmedova Z.Z. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 361-365