TRENDS IN DIGITAL-PROMOTION OF PHARMACEUTICAL PRODUCTS DURING THE COVID-19 PANDEMIC Article Zvolinskaya E.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 269-272
UX DESIGN FOR E-COMMERCE VERBAL ASPECTS OF EFFECTIVE COMMUNICATION WITH THE USER Article Ivanov M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 273-275
DOES A CLICK IN A DISPLAY AD MATTER? Article Ignatova D.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 276-279
PRACTICAL EXPERIENCE IN MANAGING THE IMAGE OF THE UNIVERSITY ON THE EXAMPLE OF THE RISO IMEB RUDN PROGRAM Article Ishchenko A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 279-281
MODERN DIGITAL-MARKETING TRENDS FOR COSMETIC BRAND PROMOTION Article Kozlova S.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 281-286
THE ROLE OF DIGITAL-TOOLS IN SHAPING OF THE IMAGE OF LOCAL GOVERNMENTS Article Komarova K.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 286-290
OVERVIEW OF CURRENT PRACTICES TO PROMOTE PRODUCTS ON THE SOCIAL NETWORK INSTAGRAM Article Lam L.N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 290-295
COMPLEX MARKETING FOOD DELIVERY APPLICATIONS ELE.ME FOR BUSINESS MODEL O2O Article Li N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 296-299
TRANSFORMATION OF THE DIGITAL ADVERTISING MARKET DURING THE 2020-2021 PANDEMIC Article Ma J. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 299-304
DIGITAL MARKETING OF THE FOOD SECTOR: PRESERVING THE ATMOSPHERE Article Mikhalishina P.O. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 304-308
TIKTOK IN THE BEAUTY INDUSTRY, AND ITS APPLICABILITY AS A MEANS FOR COMMUNICATION WITH THE CONSUMER BASE Article Mustafina E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 308-310
SMM TOOLS IN BRAND COMMUNICATIONS Article Nagorny N.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 311-313
DIGITAL MARKETING TOOLS IN PROMOTING TECHNOLOGY BRANDS IN RUSSIA DURING PANDEMIC Article Nikishina A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 314-319
FEATURES OF THE ADVERTISING CAMPAIGN OF THE “ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS IWEB RUDN” PROGRAM ON INSTAGRAM Article Ogurtsova A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 319-321
ADVERTISING POTENTIAL OF MUSIC STREAMING PLATFORMS BASED ON SPOTIFY'S EXAMPLE Article Ruseva Y.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 322-325