THE ROLE OF INVESTOR RELATIONS IN THE DEVELOPMENT OF THE INVESTMENT CULTURE OF RUSSIAN RETAIL INVESTORS Article Repina T.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 103-109
WOMEN AND THE PANDEMIC: WHAT SHOULD BRANDS DO? Article Reshetnikova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 109-113
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНОЛОГИИ PRODUCT PLACEMENT Article Рябуха С.Д. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 114-116
THE APPEAL OF THE PHENOMENON OF “NOSTALGIA” IN THE PROMOTION OF GOODS AND SERVICES Article Khovanova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 117-121
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: OVERVIEW OF ENVIRONMENTAL TRENDS AND CHALLENGES Article Chernova P.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 121-123
FEATURES OF THE USAGE OF POLITICAL PR MODERN METHODS IN DONALD TRUMP'S PRESIDENTIAL ELECTION CAMPAIGNS Article Shiyan M.E. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 130-135
MODERN PR-TECHNOLOGIES FOR PROMOTING ARTISTS OF THE MUSIC INDUSTRY ON THE EXAMPLE OF THE BTS GROUP Article Shkirya A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 135-138
THE TOPIC OF ECOLOGY IN THE PROMOTION OF DENIM CLOTHING MANUFACTURING (ON THE LEVI'S EXAMPLE) Article Elben E.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 138-142
FEATURES OF THE TARGET AUDIENCE OF THE TOY MARKET Article Aleshina I.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 145-147
INFLIUENCER MARKETING AS ONE OF THE METHODS OF BRANDS PROMOTION Article Arzhanova K.A., Voronina L.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 148-152
GAME INTERNET MARKETING Article Balashova V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 152-157
THE CLASSIFICATION OF DIGITAL-COLLABORATIONS: THE ESSENCE AND FEATURES Article Bakhanova T.N. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 157-160
ROLE OF MODERN MARKETING TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF INTERNATIONAL RELATIONS - RUSSIA-CHINA Article Wang Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 160-164
INFLUENCE OF THE PANDEMIC ON MARKETING COMMUNICATIONS OF PHARMACEUTICAL COMPANIES Article Vaya V.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 164-167
THE REASONS OF AGIOTAGE OF CLUBHOUSE AND IF THERE ANY BENEFITS FOR BRANDS Article Vinokurov A.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 167-172