DIGITAL - FORMATS AS THE WAY TO PROMOTE CAR BRANDS IN THE PANDEMIC PERIOD Article Medvedev N.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 79-82
MODERN TOOLS FOR PROMOTING WEDDING AGENCIES IN THE RUSSIAN MARKET Article Mishina M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 82-86
FEATURES OF APPLICATION OF PR TOOLS IN B2B COMMUNICATIONS Article Panfilova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 86-91
EFFICIENCY OF USING STREAMING SERVICES IN ADVERTISING AND PR Article Arzhanova K.A., Polishchuk A.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 91-93
VIRAL MARKETING: MODERN WAYS OF BRAND PROMOTION Article Potapkina M.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 94-100
THE ROLE OF INVESTOR RELATIONS IN THE DEVELOPMENT OF THE INVESTMENT CULTURE OF RUSSIAN RETAIL INVESTORS Article Repina T.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 103-109
WOMEN AND THE PANDEMIC: WHAT SHOULD BRANDS DO? Article Reshetnikova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 109-113
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНОЛОГИИ PRODUCT PLACEMENT Article Рябуха С.Д. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 114-116
THE APPEAL OF THE PHENOMENON OF “NOSTALGIA” IN THE PROMOTION OF GOODS AND SERVICES Article Khovanova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 117-121
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: OVERVIEW OF ENVIRONMENTAL TRENDS AND CHALLENGES Article Chernova P.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 121-123
FEATURES OF THE USAGE OF POLITICAL PR MODERN METHODS IN DONALD TRUMP'S PRESIDENTIAL ELECTION CAMPAIGNS Article Shiyan M.E. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 130-135
MODERN PR-TECHNOLOGIES FOR PROMOTING ARTISTS OF THE MUSIC INDUSTRY ON THE EXAMPLE OF THE BTS GROUP Article Shkirya A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 135-138
THE TOPIC OF ECOLOGY IN THE PROMOTION OF DENIM CLOTHING MANUFACTURING (ON THE LEVI'S EXAMPLE) Article Elben E.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 138-142
FEATURES OF THE TARGET AUDIENCE OF THE TOY MARKET Article Aleshina I.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 145-147
INFLIUENCER MARKETING AS ONE OF THE METHODS OF BRANDS PROMOTION Article Arzhanova K.A., Voronina L.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 148-152