СОВРЕМЕННЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ ПО ПРОДВИЖЕНИЮ ФИТНЕС КЛУБОВ В РОССИИ

В статье рассмотрены теоретические положения продвижения фитнес - клубов как отдельных элементов спортивной сферы, а также произведена авторская оценка современных методов продвижения спортивных организаций на практике в России.

The article discusses the theoretical provisions for the promotion of fitness clubs as separate elements of the sports sector, and also makes an author's assessment of modern methods for promoting sports organizations in practice in Russia.

Publisher
ИП Сафронов Р.А.
Number of issue
6
Language
Russian
Pages
47-48
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 РУДН
Keywords
sports brand; fitness club promotion; event marketing; incentive marketing; digital marketing; спортивный бренд; продвижение фитнес - клуба; событийный маркетинг; стимулирующий маркетинг; digital-маркетинг
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/98154/
Share

Other records