ЯЗЫКОВЫЕ СРЕДСТВА СОЗДАНИЯ ОБРАЗА ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИНА КОРЕЙСКОЙ КОСМЕТИКИ В РОССИЙСКОЙ РЕКЛАМЕ

В данной статье рассмотрены языковые средства создания рекламного образа в Интернете (на материале сайтов магазинов корейской косметики), которые, будучи весьма продуктивными, предоставляют соответствующую маркетинговую информацию.

LANGUAGE MEANS OF INTERNET STORE IMAGE CREATION FOR KOREAN COSMETICS IN RUSSIAN ADVERTISMENTS

The article delivers information about language means of advertising image in the Internet creation based on linguistic items represented on Korean cosmetics Internet stores web sites. This material contains relevant marketing pieces of information.

Authors
Скнарев Д.С. 1 , Хван Е.А.2
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
173-180
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
  • 2 Российский национальный исследовательский медицинский университет им. Н.И. Пирогова
Keywords
internet language; advertising text; advertising image; language means; web site (Internet site); язык Интернета; рекламный текст; рекламный образ; языковые средства; сайт
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/96447/
Share

Other records

Рудаков Г.А.
Язык и речь в Интернете: личность, общество, коммуникация, культура. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. P. 149-153