Маркетинг государственных услуг

Статья посвящена исследованию маркетинга в государственных услугах, особенностям, возникающим из-за формата взаимоотношений между государством и потребителем его услуг. Рассмотрены проблемы, возникающие при реализации маркетинговых кампаний, и примеры успешных кампаний в мировом и российском опыте.

The article is devoted to the study of marketing in public services, the peculiarities arising from the format of the relationship between the state and the consumer of its services. The problems arising during the implementation of marketing campaigns and examples of successful campaigns in the world and Russian experience are considered.

Publisher
Пуляк Александр Владимирович
Number of issue
5
Language
Russian
Pages
231-236
Status
Published
Year
2023
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
public sector; marketing of public services; target audience; effectiveness of marketing efforts; interaction between the public sector and the consumer; marketing strategies; design of public services; государственный сектор; маркетинг государственный услуг; целевая аудитория; эффективность маркетинговых усилий; взаимодействие государственного сектора и потребителя; стратегии маркетинга; дизайн государственных сервисов
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/102557/
Share

Other records