DOLCE & GABBANA PR-CAMPAIGNS

The aim of this article is to go through a history of Dolce & Gabbana PR-campaigns and to analyze what makes their campaigns success or fail. The company is known for their vivid PR-campaigns that involve A-list celebrities and other famous people. However, the two designers have frequently faced backlash due to their insensitive comments and lack of respect to other cultures.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
60-64
Статус
Опубликовано
Год
2020
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Ключевые слова
Dolce&Gabbana; PR-campaigns; advertising; company values; critical reception; racism; sexism
Дата создания
06.07.2022
Дата изменения
06.07.2022
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/88624/
Поделиться

Другие записи

Парфенюк Т.А., Жолобова К.А., Козак Диана
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. С. 120-122