APPLYING OF CASE-STUDY METHOD TO ECOLOGY STUDENTS' SPEAKING PRACTICE DEVELOPMENT

The present paper evaluates the issue of applying the case study to communicative competence evolvement of the class speaking activities corresponding to B1 level students of the Faculty of Ecology. This study reveals practical and investigative aspects of the case sample that is devoted to environmental points and is arranged taking into consideration the language proficiency and vocational training of the students.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
238-242
Статус
Опубликовано
Год
2019
Организации
  • 1 RUDN University
Ключевые слова
ecology; case study; communicative competence; language proficiency; speaking practice
Дата создания
02.11.2020
Дата изменения
02.11.2020
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/70367/
Поделиться

Другие записи

Shushpanova D.V.
ECO SAPIENS - экологическое сознание человека XXI века в науке, образовании и обществе = Eco Sapience - Ecological Consciousness of the 21st Century Human in Science, Education & Society. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. С. 235-237
Zakirova Yu.L.
ECO SAPIENS - экологическое сознание человека XXI века в науке, образовании и обществе = Eco Sapience - Ecological Consciousness of the 21st Century Human in Science, Education & Society. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. С. 243-249