E-commerce as future sales channel in Bangladesh

E-Commerce is becoming future sales channel. However, in Bangladesh, only 0.4% people are internet users but their number is growing rapidly. For the period of 2010-13, the growth is as much as 70%. Online market settles a unique opportunity for Bangladesh companies to reach more efficiently existing and potential customers by replacing traditional retail stores with online-based business.

Авторы
Razzak Md.1
Издательство
РУДН
Язык
Английский
Страницы
159-164
Статус
Опубликовано
Год
2014
Организации
  • 1 Российский университет дружбы народов
Дата создания
29.06.2020
Дата изменения
29.06.2020
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/63578/
Поделиться

Другие записи

Hossain Md.Nazmul
Инновации в создании и управлении бизнесом: материалы V Международной научной конференции преподавателей, сотрудников и аспирантов. Москва, 15–17 октября 2014 г.. РУДН. 2014. С. 155-159
Sobus Md.Ahmed
Инновации в создании и управлении бизнесом: материалы V Международной научной конференции преподавателей, сотрудников и аспирантов. Москва, 15–17 октября 2014 г.. РУДН. 2014. С. 164-167