4PS MARKETING THEORY ON THE EXAMPLES OF COCA-COLA SUCCESSFUL AND UNSUCCESSFULPR CAMPAIGNS

The purpose of this article is to consider successful and unsuccessful PR campaigns of The Coca-Cola Company using 4Ps marketing theory, in the process of considering the main topic of this article, we will see interesting practical examples. In conclusion, we can note the mistakes and strong points that The Coca Cola Company used in the process of promoting its products based on 4Ps marketing theory.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
84-89
Статус
Опубликовано
Год
2019
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Ключевые слова
PR campaign; marketing theory; promotion; internet marketing; brand; advertising; price; product; place; communications; marketing mix
Цитировать
Поделиться

Другие записи

Оу Гуанфэн
Мировые тенденции и перспективы развития инновационной экономики: материалы VIII научно-практической конференции молодых ученых. Москва, 16 мая 2019 г.. РУДН. 2019. С. 84-88