SOME RECOMMENDATIONS ON TEACHING STRATEGIES FOR THE MODERN YOUTH

The article considers positive and negative features of the modern generation of teenagers in Russia born at the beginning of the 21st century, called Generation Z. The article analyzes some characteristic features of the youth that affect relationship with the conterminous generations of teachers. In the end the author suggests some strategies to optimize the process of Generation Z teaching.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
24-29
Статус
Опубликовано
Год
2018
Организации
  • 1 RUDN University
Дата создания
07.11.2019
Дата изменения
07.11.2019
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/54159/
Поделиться

Другие записи

IVANICHKINA M.
Язык. Культура. Перевод: материалы ежегодной межвузовской студенческой конференции. Москва, 15 мая 2018 г.. РУДН. 2018. С. 182-183
Бажура И.Ю.
Актуальные проблемы лингвистики и лингводидактики иностранного языка делового и профессионального общения. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2018. С. 69-77