СОЦИАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ РАЗВИТИЯ НАНОСИСТЕМ

The article is devoted to social marketing an important area of marketing activity. It examines the problems of assessing and analyzing the social efficiency of the market and nonmarket relations, social marketing as a tool for the development of new technologies, and their statistical characteristics.

Сборник материалов конференции
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Русский
Страницы
66-71
Статус
Опубликовано
Год
2018
Организации
  • 1 Российский университет дружбы народов
Дата создания
07.11.2019
Дата изменения
07.11.2019
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/53537/
Поделиться

Другие записи

Назарова Ю.А., Никифорова О.М., Кропина Е.А.
Инновации в создании и управлении бизнесом. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2018. С. 63-66