Pharmaceutical marketing communication tools and company activities orientation

Pharmaceutical market investigation and analysis importance comes from its high economic value and specific features. These should be done in real market and practical context. We investigated, in Egyptian market, utilization of pharmaceutical companies’ promotional activities relative to those companies' different Activities Orientation.

Авторы
Издательство
Ареал
Язык
Английский
Страницы
179-182
Статус
Опубликовано
Год
2016
Организации
  • 1 Росcийский университет дружбы народов
Ключевые слова
Promotion; Pharmaceutical Companies; Promotional Departments’ Name; Company Activities
Дата создания
30.10.2018
Дата изменения
14.03.2019
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/30623/
Поделиться

Другие записи

Рыбальская В.Ф., Цимбалист Н.С., Семкин В.А., Бабиченко И.И.
Эволюция научного знания: сборник научных трудов Международной научной конференции (Москва, 28-29 ноября 2016 г.). ООО "Русальянс "Сова". 2016. С. 59-65
Хасханова Л.М., Разумова С.Н., Брагунова Р.М., Булгаков В.С.
Медицина и фармакология: современный взгляд на изучение актуальных проблем: сборник научных трудов по итогам Международной научно-практической конференции (г. Астрахань, 25 июля 2016 г.). Вып.1. Эвенсис. 2016. С. 109-116