APPLICATION OF BASIC TOOLS OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS IN THE PROMOTION OF STREAMING SERVICES

The article is devoted to the basic tools of integrated marketing communications for promotion of streaming services, specializing in film industry productions. The authors give examples and analyze the experience of communication and marketing campaigns which take into account the specifics of IMC, the peculiarities of monetization of the services, the development of digital technologies and the needs of the target audience of online movie theaters. The tendencies in the promotion of domestic streaming services in modern conditions are identified.

Авторы
Издательство
РУДН
Язык
Английский
Страницы
317-320
Статус
Опубликовано
Год
2023
Организации
  • 1 RUDN University
Ключевые слова
streaming; online movie theaters; film industry; integrated marketing communications; advertising; sales promotion; pr; cross-promotion
Цитировать
Поделиться

Другие записи

Arabadzhi Irina, Bekbulatova Margarita, Shestakov Alexey
Мировое хозяйство в XXI в.: глобализация и регионализация : материалы VIII Международной студенческой научной конференции. Москва, 18 мая 2023 г. Часть II. РУДН. 2023. С. 313-316
Kaminsky Maxim
Мировое хозяйство в XXI в.: глобализация и регионализация : материалы VIII Международной студенческой научной конференции. Москва, 18 мая 2023 г. Часть II. РУДН. 2023. С. 321-322