IMPLEMENTATION OF THE MARKETING STRATEGIES IN THE CONSTRUCTION BUSINESS

The article discusses the features of marketing in construction. The information about the current state of marketing of the modern construction market in Russia is given. The characteristic features of the construction market are formulated. The necessity of marketing strategic analysis taking into account external and internal factors of development of the construction business is substantiated. Attention is focused on the need to implement marketing strategies in the construction business. The key aspects of marketing technologies in construction are highlighted.

Авторы
Издательство
Индивидуальный предприниматель Зоркин Владимир Анатольевич
Номер выпуска
45
Язык
Английский
Страницы
742-748
Статус
Опубликовано
Год
2021
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia
Ключевые слова
marketing; marketing strategy; features of the construction market; marketing management in the construction organization; marketing campaigns; маркетинг; маркетинговая стратегия; особенности строительного рынка; управление маркетингом в строительной организации; маркетинговые программы
Цитировать
Поделиться

Другие записи

Ушакова Д.О.
Инновации. Наука. Образование. Индивидуальный предприниматель Зоркин Владимир Анатольевич. 2021. С. 481-486