AVIASALES - THE FLIGHT TO THE BRAND AWARENESS

The article is devoted to the brand marketing strategies analysis of the travel metasearch platform - Aviasales. The main aim of the analysis was to understand why Aviasales marketing works well enough to make it stand out from other brands of the same niche. The conducted content-analysis showed that the use of simple things made in a different and creative way can make a brand become unique and recognizable. Nowadays, such marketing strategy is considered to be the best and can be applicable to any brand in order to attract new customers.

Авторы
Издательство
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Язык
Английский
Страницы
56-64
Статус
Опубликовано
Год
2022
Организации
  • 1 Peoples' Friendship University of Russia (RUDN University)
Ключевые слова
Aviasales; brand-marketing; marketing strategy; advertisements; social networks
Дата создания
28.12.2023
Дата изменения
28.12.2023
Постоянная ссылка
https://repository.rudn.ru/ru/records/article/record/100116/
Поделиться

Другие записи

Dadasheva A.B.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки = Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. С. 51-56
Kholova Z.D.
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки = Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2022. С. 65-70