MEDIA REPUTATION OF RUSSIAN UNIVERSITIES Article Glagoleva A.V., Zemskaya Y.N., Kuznetsova E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 173-178
TRANSFORMATION OF MARKETING COMMUNICATIONS IN THE COFFEE INDUSTRY ON THE EXAMPLE OF STARBUCKS Article Zavizina M.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 178-181
BRIEFS AS ELEMENTS OF AN ADVERTISING CAMPAIGN Article Zakriev A.B. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 182-185
REASONS FOR REBRANDING AND ITS TRENDS IN THE TWENTY-FIRST CENTURY Article Zancheva A.D. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 186-188
THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ON THE FORMATION OF CHILDREN'S WORLDVIEWS Article Zakharova A.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 189-192
ROLE OF SOCIAL OUTDOOR ADVERTISING IN SAFE ROAD BEHAVIOR SYSTEM Article Zayats I.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 193-196
OPPORTUNITIES AND PROSPECTS OF SPORTS SPONSORSHIP FOR BRAND COMMUNICATION WITH THE AUDIENCE Article Ivanova M.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 196-199
FEATURES OF ESOTERIC PRODUCTS PROMOTION Article Nadtochiy K.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 199-202
THE CRISIS IN THE AVIATION INDUSTRY: HOW COMPANIES ARE COPING WITH THE PANDEMIC AND BUILDING CONSUMER LOYALTY Article Nikitina I.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 202-205
PROMOTION CHALLENGES SPECIFIC TO THE RETAIL SECTOR Article Ryabov G.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 205-208
NON-STANDARD GENDER IMAGES IN MODERN ADVERTISING Article Semivrazheskaya V.I. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 209-211
PLAGIARISM IN LOGO DESIGN: THE LINE BETWEEN WHAT YOU CAN AND CANNOT DO Article Stupin S.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 211-214
DIGITALIZATION OF OPERA ART: CURRENT TRENDS Article Tsagareyshvili S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 218-223
SOCIAL ADVERTISING AGAINST DOMESTIC VIOLENCE Article Shiryaeva S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 224-226
EXPERIENCE IN PROMOTING COSMETIC BRANDS IN THE RUSSIAN-SPEAKING YOUTUBE SEGMENT Article Anisimova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 229-232