POPULARIZATION OF THE RUSSIAN BALLET SCHOOL IN RUSSIA Article Kolesnik E.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 51-56
CURRENT INSIGHTS OF DIGITAL PRODUCTS' ADVERTISING CAMPAIGNS Article Kostsova A.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 67-69
MODERN TRENDS OF PRODUCT PLACEMENT IN VIDEO GAMES Article Kryuchkova Y.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 70-72
DIGITAL OUT-OF-HOME (DOOH) - PERSPECTIVES AND OPPORTUNITIES IN COMMUNICATION WITH THE AUDIENCE Article Kudasova P.G. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 72-76
PROMOTION OF RUSSIAN STREAMING SERVICES IN THE FILM INDUSTRY DURING THE PANDEMIC PERIOD Article Lapina M.V. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 76-79
DIGITAL - FORMATS AS THE WAY TO PROMOTE CAR BRANDS IN THE PANDEMIC PERIOD Article Medvedev N.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 79-82
MODERN TOOLS FOR PROMOTING WEDDING AGENCIES IN THE RUSSIAN MARKET Article Mishina M.Y. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 82-86
FEATURES OF APPLICATION OF PR TOOLS IN B2B COMMUNICATIONS Article Panfilova S.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 86-91
EFFICIENCY OF USING STREAMING SERVICES IN ADVERTISING AND PR Article Arzhanova K.A., Polishchuk A.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 91-93
VIRAL MARKETING: MODERN WAYS OF BRAND PROMOTION Article Potapkina M.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 94-100
THE ROLE OF INVESTOR RELATIONS IN THE DEVELOPMENT OF THE INVESTMENT CULTURE OF RUSSIAN RETAIL INVESTORS Article Repina T.A. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 103-109
WOMEN AND THE PANDEMIC: WHAT SHOULD BRANDS DO? Article Reshetnikova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 109-113
ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ТЕХНОЛОГИИ PRODUCT PLACEMENT Article Рябуха С.Д. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 114-116
THE APPEAL OF THE PHENOMENON OF “NOSTALGIA” IN THE PROMOTION OF GOODS AND SERVICES Article Khovanova A.S. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 117-121
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY: OVERVIEW OF ENVIRONMENTAL TRENDS AND CHALLENGES Article Chernova P.M. Рекламный вектор - 2021: on/off. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2021. P. 121-123