АКТУАЛЬНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ НЕЙРОСЕТЕЙ ДЛЯ PR-СПЕЦИАЛИСТОВ Article Улитина А.В. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2023. P. 5-13
THE CONCEPT OF PUBLIC RELATIONS AND ITS MANIFESTATION IN EVERYDAY LIFE Article Gorezi Erkiada Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 8-16
PROVOCATIVE PR CAMPAIGN RESEARCH (TAKE AVIASALES FOR INSTANCE) Article Chernienko M.I., Jusupova J.V., Zhengyu He Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2023. P. 13-18
PINK IS THE NEW BLACK: THE “BARBIE” MOVIE PR CAMPAIGN Article Mamedova A.S., Golubchenko D.E., Tarasenko A.A. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2023. P. 19-24
ETHICAL BRANDING VS GREENWASHING Article Gavrilova E.U., Smolkina M.A. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 21-27
MARKETING MIX (THE CONCEPT OF 4PS) Article Bruskova Olga Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 22-27
STABILO: HOW TO HIGHLIGHT YOURSELF AMONG THE OTHERS Article Popova V.S., Polyakova A.A. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2023. P. 24-31
THE NOTION OF A PUBLIC RELATIONS CAMPAIGN IN RUSSIAN EDUCATIONAL SYSTEM Article Baeva S.E. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 28-37
BEST AND WORST PR-CAMPAIGNS OF H&M BRAND Article Dumenko M.V., Khokhryakova E.V. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 28-31
WIZZAIR: THE FUTURE IS PINK Article Cherniavskaia K.S., Sydenko M.K. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2023. P. 31-37
SOCIAL MARKETING COMMUNICATIONS FOR CONSUMER GROUPS WITH DISABILITIES Article Zaitseva S.V. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 32-35
AN APP PROJECT TO ATTRACT APPLICANTS TO THE INSTITUTE OF FOREIGN LANGUAGES Article Kuznetsov Alexander Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 36-38
ESSENTIAL COMPONENTS OF PUBLIC RELATIONS: TYPES AND TOOLS Article Ivanyan S.K. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 38-46
BIZARRE PR STRATEGIES OF BLIZZARD ENTERTAINMENT Article Sosnovskaya D.I., Shangina Y.S. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2023. P. 38-46
AN OVERVIEW OF DIGITAL MARKETING STRATEGIES DURING THE GLOBAL PANDEMIC 2020 Article Spiridonova I.V. Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 39-42
MONITORING AND BIOLOGICAL CONTROL METHODS OF WOODY PLANT PESTS AND PATHOGENS: FROM THEORY TO PRACTICE Conference proceedings Мониторинг и биологические методы контроля вредителей и патогенов древесных растений: от теории к практике. ИЛ СО РАН. 2019.
МЕЖВУЗОВСКАЯ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ СТУДЕНТОВ, АСПИРАНТОВ И МОЛОДЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ ИМ. Е.В. АРМЕНСКОГО Conference proceedings Межвузовская научно-техническая конференция студентов, аспирантов и молодых специалистов им. Е.В. Арменского. Московский институт электроники и математики НИУ ВШЭ. 2019.