Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки

Public Relations as a Brand Awareness Booster

Type
Conference proceedings
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Codes
ISBN: 9785209097440
Conference title
Связи с общественностью как средство повышения узнаваемости марки
Conference location
Москва
Date of begin
08.10.2019
Date of end
08.10.2019
Year of issue
2019
Page number
143
Date of creation
20.02.2020
Date of change
20.02.2020
Short link
https://repository.rudn.ru/en/recordsources/recordsource/10320/
Share

List of records

Display:
Gavrilova E.U., Smolkina M.A.
Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 21-27
Bruskova Olga
Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2019. P. 22-27
Dumenko M.V., Khokhryakova E.V.
Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 28-31
Gorshkov G.G.
Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 51-54
Shandala V.S., Portnova E.V.
Public Relations as a Brand Awareness Booster. Российский университет дружбы народов (РУДН). 2020. P. 60-64

Page 1 of 3. Items from 1 to 15 of 31

Other record sources

Межвузовская научно-техническая конференция студентов, аспирантов и молодых специалистов им. Е.В. Арменского. Московский институт электроники и математики НИУ ВШЭ. 2019.