ФЛАГМАНСКИЙ ШОУ-РУМ КАК УСОВЕРШЕНСТВОВАННЫЙ ФОРМАТ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ КОМПАНИИ И КЛИЕНТА

На основании проведённого анализа нормативной базы, изучения стандартов работы дилерских центров и их посещения, выявлен ряд проблем их функционирования. В статье предложены пути нивелирования выявленных недочетов и методы совершенствования рабочих процессов, в том числе, путем внедрения инновационных решений.

Based on the analysis of the regulatory framework, the standards of work established in the dealership centers, their subsequent visits and site analysis, a number of problems of the functioning of the dealership centers were identified. The article suggests ways to solve them and methods for improving working processes, including through the introduction of innovative solutions.

Language
Russian
Pages
69-71
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
standards; customer; infrastructure; efficiency; challenges; innovations; стандарты; клиент; инфраструктура; эффективность; проблемы; новшества
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/98917/
Share

Other records