Трансформация рекламного рынка под влиянием внешнеэкономических факторов

Внешнеэкономические факторы оказывают значительное влияние на конкурентоспособность компаний. Российский рекламный рынок, прошедший несколько кризисных периодов и не в полной мере достигшей стадии равновесия, становится одним из наиболее пострадавших отраслей в современной истории России. Авторы статьи анализируют ситуацию весны 2022 г. и представляют свой прогноз его восстановления и развития.

Transformation of the advertising market under the impact of foreign economic factors

External economic factors have a significant impact on the competitiveness of companies. The Russian advertising market, which has gone through several periods of crisis and has not fully reached the stage of equilibrium, is becoming one of the most affected industries in the modern history of Russia. The authors of the article analyze the situation of the spring of 2022 and present their forecast for its recovery and development.

Authors
Language
Russian
Pages
3-7
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Synergy University
  • 2 Peoples' Friendship University of Russia (RUDN)
Keywords
advertising market; economic crisis; marketing research; crisis management; рекламный рынок; экономически кризис; маркетинговые исследования; кризисное управление
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/96476/
Share

Other records

Гераскина Л.А., Галаева А.А., Шейхова Р.Д., Фонякин А.В., Максимова М.Ю.
Анналы клинической и экспериментальной неврологии. Закрытое акционерное общество "РКИ Соверо пресс". Vol. 16. 2022. P. 5-14