МАРКЕТИНГОВЫЕ КОММУНИКАЦИИ В СТРУКТУРЕ ЖУРНАЛИСТСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

В представленном исследовании приводится анализ маркетинговых коммуникаций в контексте журналистской деятельности. Кроме того, автор рассматривает феномен взаимной интеграции рекламных сообщений и журналистского контента, а также анализирует феномен некоторой идентичность обозначенных явлений. Выводы настоящего исследования базируются на предыдущих работах автора по обозначенной тематике (в тексте указываются отсылки к актуальным исследованиям).

The presented study provides an analysis of marketing communications in the context of journalistic activity. In addition, the author examines the phenomenon of mutual integration of advertising messages and journalistic content, and also analyzes the phenomenon of some identity of the designated phenomena. The conclusions of this study are based on the author's previous works on the designated topic (references to current research are indicated in the text).

Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
130-137
Status
Published
Year
2022
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
advertising; marketing integrations; journalism; mass media; реклама; маркетинговые интеграции; журналистика; сми
Date of creation
28.12.2023
Date of change
28.12.2023
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/95399/
Share

Other records