ВИРУСНЫЙ ЭФФЕКТ В РЕКЛАМЕ: НЕПРЕДСКАЗУЕМЫЙ, НО ЭФФЕКТИВНЫЙ

Множество брендов стараются досконально изучить свою аудиторию с целью того, чтобы создать кампанию, которая поможет бренду еще надолго не оставаться забытым, однако коммуникация с пользователем в сети интернет не столь проста, как кажется. Никогда не знаешь, станет ли то или иное сообщение или контент вирусным, или же просто останется без должного внимания пользователя.

VIRAL EFFECT IN ADVERTISING: UNPREDICTABLE, BUT EFFECTIVE

Many brands are trying to study their audience thoroughly in order to create a campaign that will help the brand not to remain forgotten for a long time, but communication with the consumer on the Internet is not as easy as it seems. You never know whether a particular message or content will go viral, or simply remain without the proper attention.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
244-248
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
viral effect; internet promotion; content; вирусный эффект; интернет-продвижение; контент
Date of creation
19.07.2022
Date of change
19.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/91572/
Share

Other records