ОСНОВНЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНКЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ РАБОТЫ КОРПОРАТИВНЫХ СМИ

В данной статье расписывается теория о внутреннем канале коммуникации - корпоративных средствах массовой информации. Описываются способы оценки качества выполняемой работы внутренними СМИ по передаче корпоративной культуры организации, анкетирование, опрос-интервью сотрудников, анализ отзывов и критерии оценки эффективности KPI для PR-специалистов. В пример приводится журнал «Газпром». Рассматривается его род деятельности и как можно оценить качество выполняемой работы внутренних СМИ ОАО «Газпром».

BASIC APPROACHES TO ASSESSING THE PERFORMANCE OF CORPORATE MEDIA

This article describes the theory about the internal communication channel - corporate media, the ways of assessing the quality of the work performed by the internal media to convey the corporate culture of the organization, questionnaires, interviews of employees, analysis of reviews and criteria for assessing the effectiveness of KPIs for PR specialists. The magazine "Gazprom" is cited as an example. Its line of business is being considered and how the quality of the work performed by OAO Gazprom's internal media can be assessed

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
13-16
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 RUDN
Keywords
corporate media; performance assessment of corporate media; quality of work performed; корпоративные СМИ; оценка эффективности деятельности корпоративных СМИ; качество выполняемой работы
Share

Other records