ТРАНСФОРМАЦИЯ КОСМЕТИЧЕСКОЙ ОТРАСЛИ В ЦИФРОВУЮ ЭПОХУ

В статье проведен анализ трансформации косметической отрасли в связи с появлением новых цифровых косметических брендов, оценка их влияния на развитие отрасли. Выявлены основные факторы успеха цифровых косметических брендов в условиях цифровизации экономики.

TRANSFORMING THE COSMETICS INDUSTRY IN THE DIGITAL AGE

The article analyzes the transformation of the cosmetic industry in connection with the emergence of new digital cosmetic brands and assesses their impact on the development of the industry. The main factors of success of digital cosmetic brands in the conditions of digitalization of the economy are revealed.

Authors
Publisher
Российский университет дружбы народов (РУДН)
Language
Russian
Pages
151-156
Status
Published
Year
2020
Organizations
  • 1 RUDN University
Keywords
cosmetic industry; digital brands; millennials; generation z; косметическая отрасль; цифровые бренды; digital бренды; миллениалы; поколение Z
Date of creation
06.07.2022
Date of change
06.07.2022
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/89836/
Share

Other records