PR В БЬЮТИ-ИНДУСТРИИ

Научная работа посвящена исследованию PR в сфере бьюти-индустрии, как компании строят свои акции и привлекают своих потребителей. В статье представлены примеры брендов, которые нацелены на разную аудиторию от современной молодежи до профессиональных визажистов.

The scientific work is devoted to the study of PR in the beauty industry, how companies build their promotions and attract their consumers. The article presents the examples of brands that are aimed at a different audience from the modern youth to professional makeup artists.

Publisher
ООО Агентство перспективных научных исследований
Number of issue
1
Language
Russian
Pages
101-105
Status
Published
Year
2021
Organizations
  • 1 Российский университет дружбы народов
Keywords
PR-action; PR-campaign; target audience; consumer portrait; beauty industry; professional makeup artists; application density; color pigmentation; make-up; mass market; PR-акция; PR-кампания; ЦА; портрет потребителя; бьюти-индустрия; профессиональные визажисты; плотность нанесения; пигментированные цвета; мейкап; масс-маркет
Date of creation
16.12.2021
Date of change
16.12.2021
Short link
https://repository.rudn.ru/en/records/article/record/82385/
Share

Other records